Vandaag Aberdeen - Celtic live-verslaggeving

De 14e ronde van de Schotse Premier League begint vandaag met de wedstrijd tussen Aberdeen (3e plaats) en Celtic (2e).

Aberdeen heeft 5 overwinningen, 6 gelijke spelen en 2 verliespartijen dit seizoen tot nu toe en ze zijn 3 punten achter de leider op dit punt en 2 punten voorsprong op andere 3 teams die hetzelfde aantal punten hebben. Ze hebben een goede start, en ze kunnen zich te bewijzen in het spel van morgen en rukken die 3 punten van Celtic.

Celtic, wordt op de tweede plaats met 6 overwinningen, 4 gelijke spelen en 2 verliespartijen, 1 punt voorsprong op Aberdeen en 2 punten achter de leider en ik verwacht dat ze een moeilijke spel hebben morgen om Pittodrie Stadion.

Nu, een van de belangrijkste redenen waarom ik geloof dat Aberdeen kan aandringen op een overwinning morgen is als gevolg van de moeilijke uitwedstrijd Celtic zal tegen Benfica hebben in 3 dagen vanaf nu in UCL, heeft groep G Celtic gedaan geweldig naar mijn mening het nemen van houdend met de moeilijke tegenstanders uit hun groep, en ik denk dat vele anderen te delen mijn mening vooral na de euforische overwinning tegen Barcelona laatste ronde.

Toch zijn er nog 2 rondes te spelen en ik denk dat Celtic zal duwen om tweede in de groep, want we hebben het hier niet alleen over het geld dat de teams te krijgen van het bevorderen van verder in de competitie, maar ook over trots en reputatie.

Echter, Groep G van de Champions League is nog niet beslist, worden Benfica en Celtic vechten voor de tweede positie en ik denk dat Celtic zal proberen om een punt rukken uit de wedstrijd tegen Benfica. Daarom heb ik verwachten dat een aantal van de spelers te rusten voor deze sleutel spel, hoewel theoretisch gesproken Keltische is de belangrijkste favoriet voor de tweede plaats van de groep als gevolg van uitwedstrijd Benifca tegen Barcelona in de laatste ronde.

Al deze feiten in aanmerking genomen, ik ga een verrassing te winnen met een lage inzet te proberen en mijn geld zetten op Aberdeen in het spel van morgen.
Ranking: 5

on Nov 17, 2012



{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Tenniso Blog All Rights Reserved
DISCLAIMER: The author and this site waive responsibility to any copyright infringement that may occur since this does not host or produce any of the videos or streams.
They are made available through embedded links of videos and live streams publicly available on popular video hosting or live streaming websites.
NO COPYRIGHT INTENDED - "Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976