hari ini Malaysia - Hong Kong Laporan

Selepas rentetan perlawanan persahabatan yang gagal, pengurus Datuk Rajabopal tertakluk kepada tekanan ketara daripada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM). Oleh itu, perlawanan persahabatan pasukan itu menentang Hong Kong (China) malam esok 14/11 akan menjadi peluang terakhir untuk dia dan murid-murid mengesahkan kekuatan, keinginan untuk menang sebelum pertandingan dalam AFF Suzuki Cup 2012.

Dalam perlawanan pusingan pertama, Malaysia mendahului Hong Kong dengan skor 3-0 dalam pasaran sasaran mereka. Jadi apabila pasukan mengalu-alukan Asia Timur rumah Shah Alam, Malaysia Rating pesaing yang sedikit lebih baik dalam semua aspek.

Tidak mempunyai sebarang pemain dengan kecederaan, yang merupakan berita baik untuk kedua-dua pasukan dalam permainan ini. Malaysia Barat, kapten Safiq Rahim akan kembali selepas hilang perlawanan menentang Thailand.

Bagaimanapun, selepas perlawanan persahabatan baru-baru ini gagal (kalah ke Vietnam 0-2 dan 0-1; dikalahkan Thailand 0-2), jurulatih Raja baiduri pasti akan ada perubahan dalam kesebelasan utama. Safiq Rahim dan Safee Sali masih dua pemain yang paling penting dalam bermain Malaysia hari ini. Kedua-duanya mempunyai fizikal yang baik, bermain pintar dan adalah jenis pemain boleh menyelesaikan permainan oleh bersinar fasa individu.

Sebelah Hong Kong, penjaring gol utama Chan Siu Ki tidak akan menyumbang dalam permainan ini. Jadi, jurulatih baru Pa-Gon Kim, yang mengambil alih jawatan 12 hari akan mempunyai harapan yang tinggi untuk organisasi midfielder Lam Ka Wai. 27-year-old mempunyai sangat baik individu teknikal dengan berbahaya tektonik. Pasti, kraftangan Malaysia akan menjadi sangat prihatin terhadap pemain tengah itu.

TENTATIF MEMULAKAN
MALAYSIA
Khairul Fahmi Che Mat
Bunyamin, Aidil Zafuan, Fadhli Shas, Azmi, Azamuddin, Safiq Rahim, Shaari, Kunalan,
Norshahrul Idlan, Safee Sali

HONG KONG
Yapp Hung Fai
Lo Yee, Chan Ho, Lee Ho, Cheung Fung
Huang Yang, Liu Songwei
Lee Lim, Lam Hei, Lee Wai Lim
Jaimes Mckee
Ranking: 5

on Nov 13, 2012



{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Tenniso Blog All Rights Reserved
DISCLAIMER: The author and this site waive responsibility to any copyright infringement that may occur since this does not host or produce any of the videos or streams.
They are made available through embedded links of videos and live streams publicly available on popular video hosting or live streaming websites.
NO COPYRIGHT INTENDED - "Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976